środa, 12 listopada 2014

Wiadomośc #...

To tak!
Proszę nie zabijajcie.
Ale po tym co wam powiem to pewnie mnie zabijecie ;<
Nie zawieszam bloga!
W pewnym sensie. Ponieważ zostawiam trochę czasu, żeby sprawdzić moje notki, które nie powalają. I to bardzo (są okropne).
Mam w planie je uaktualnić, lekko zmienić, co może zająć trochę czasu i (mam nadzieję) zmieni to na lepsze całe opowiadanie.
Noo... to by było na tyle, jeśli chodzi o to... :)
Przepraszam i do usłyszenia!
A raczej do napisania :)
~Irytek

6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. No czekam! Ale jeśli się nie doczekam to zabiję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko ci to wyjdzie. Czekam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłaś o informowanie, więc na stronie http://need-somebody-dramione.blogspot.com/ pojawił się nowy Rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam i mam nadzieję, że szybko się doczekam :-D Weny Paulina

    OdpowiedzUsuń