wtorek, 23 grudnia 2014

Merry Christmas!

Witaaajcie!
Chciałabym podziękować za słowa wsparci od dwóch nieznanych mi anonimków (kim jesteście?) i anonimka Paulinę oraz angel / devil, Novelli Lux, Księżniczki Crucio ;3, La Tua Cantate, nutelkam, Lucy Phere, Onnawen, Sectum Sempra, Nemi, Zosia i kolejnemu nienajememu anonimowi :)
To osoby, które skomentowały wiadomość i rozdział 15! (myślę, że o nikim nie zapomniałam)
Co do Krzywego Zwierciadła...
Stwierdzam, że próba poprawienia go była jakąś idiotyczną przykrywką, bo ani nie poprawiłam nawet najmniejszego kawałeczka bloga ani nie dotknęłam klawisza, w celu napisania kolejnego rozdziału (o, sorki! Napisałam jedno zdanie)
Z mojej strony to było głupie, aczkolwiek (ostatnio polubiłam to słowo :D) chciałabym dokończyć tego bloga, więc się nie poddaje. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest...
Jeśli tak to prosiłabym o, choćby najmniejszy znak, że tu jesteście. Wystarczy mini kropeczka w komentarzu :)
Mam nadzieję Was nie zawieść.
Muszę przypomnieć sobie historię, wszystkie wątki (albo po prostu ostatnie rozdziały :) ) i... zabrać się za wytworzenie czegoś nowego? Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości mi się to uda, a rozdział, który napiszę Was zadowoli.


A z tych przyjemniejszych rzeczy!
Chciałabym życzyć Moim Kochanym Czytelniczką (Czytelników zdaje się nie ma) Waszego indywidualnego Draco, niesamowitej przygody z ukochaną osobą.
Życzę Wam w pełni szczęśliwych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. Żebyście w przyszłym, 2015 roku, zrobili coś dobrego, żebyście zmienili coś na lepsze za sprawą Waszej pracy, chęci czy po prostu miłego słowa.
Dziękuję Wam za kolejny rok. Za to, że czekaliście na rozdział. Za to, że NIE czekaliście na rozdział.
Za wytykanie błędów, za pośpieszanie (no witaj Zośka! ;3), za, nawet te najkrótsze, komentarze.
Jesteście kochane!
Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się dokończyć to opowiadanie. A jeśli nie to w następnym. Poza tym.. fajnie by było, żeby się nie okazało kompletną klapą ( pierwsze rozdziały tp beznadzieja).
Mam nadzieję, że grono czytelników się powiększy!
Dziękuję!
Wasz(a),
Irytek

Ps. W tym roku egzaminy gimnazjalne... życzcie mi powodzenia!

18 komentarzy:

  1. http://bez-tej-milosci-nie-mozna-zyc.blogspot.com/

    Zapraszam do siebie a gdy skończę czytać blog, którym zajęłam się aktualnie wpadnę i tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci życzę: Dużo zdrowia. szczęścia, radości, Świąt z bliskimi, dużo śniegu na lepienia bałwana, cudownych prezentów pod choinką, Weny i czego sobie życzysz :**. Trzymam za ciebie kciuki Kochana i mam nadzieję że Wena przybędzie wraz z nadchodzącym rokiem 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo szczęścia, zdrowia i miłości, spełnienia wszelkich marzeń i skończenia bloga :)
    takie życzenia na święta i nowy rok :)
    Pozdrawiam i weny życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych i czekam na kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz, proszeeeeee. Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz dorwałam się do komputera, wiec życzę Ci spóźnionych Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku. Mam nadzieję, że wena w końcu do ciebie zawita ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ;) zapraszam na swojego bloga http://nathalieknight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no proszę Cię :( Kiedy rozdział, bo już czekam i czeeekam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ugh.... szkoda, będę czekać z niecierpliwością na wznowienie bloga. Mam nadzieje, że wróci ci wena do pisania :)
    Pozdrawiam Syntry
    http://i-ad-tenebras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ...... - proszę masz swoje kropeszki a za nie poproszę o nowy roździał :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Do diabła z tobą. Jest dzisiaj 14 sierpnia 2015 a ja nadal nie widzę następnego rozdziału -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Sama bym strzeliła po mordzie, gdybym spotkała taką autorkę.
      Mimo to straciłam serce do tego bloga, Już tak wiele moich błędów w nim zauważam, że wstyd mi za siebie.
      Jestem w kropce.

      Usuń
    2. Och, szkoda! Bo to naprawdę dobry blog z nutką humoru :) (ocywiście, moim zdaniem). Jednak, że może kiedyś odzyskasz chęć do dalszego pisania tego bloga :D Jeśli nie to trudno.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. http://ffswiatmagi.blogspot.com zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. http://stories-with-a-pinch-of-magic.blogspot.com/
    To mój pierwszy blog hp i chcę się dowiedzieć czy robię to dobrze XD Jak znajdziecie chwilę to zapraszam, a jak polecicie mi swój blog to chętnie przeczytam i powiem co o nim myślę ^^
    Czekam na was z niecierpliwością ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłam na twojego bloga przypadkiem i na jednym tchu go przeczytałam. Mam nadzieje że do niego wrócisz i skończysz, tak bardzo chce się dowiedzieć co się dalej wydarzy

    OdpowiedzUsuń