sobota, 3 maja 2014

Rozdział 14 cz. 2

Po takiej nieobecności wracam do was z takim krótkim... czymś. ALE chcę jutro naskrobać dalej. Miałam w planach napisać dziś całą resztę tego rozdziału. 
W tym momencie jest 00:56. I zdecydowałam, że nie piszę już. 
Cóż... Myślę, że następną część dodam już jako rozdział 15.  I obym napisała całość jutro.

Ogłoszenia :)

Jak zapewne zauważyliście (a jak nie zauważyliście, to już wiecie), że wstawiłam ankietę. Właściwie taką statystykę. Chciała bym sprawdzić ile osób czyta tego bloga. Wystarczy tylko wcisnąć "Tak" 

Poza tym kieruję też pytanie do czytających. Czy jest tu ktoś kto używa translatora?
Co prawda w statystykach są osoby z innych krajów, ale chcę wiedzieć czy ktoś go używa.

Kolejna sprawa:
zmieniłam zakładkę "Kontakt" na "Informowani/kontakt"
Jak sama nazwa wskazuje, jeśli ktoś chce być INFORMOWANY niech pozostawi komentarz z namiarem w wyżej wymienionej zakładce.

Dzisiejsza DEDYKACJA dla Waniljowej z bloga graficznego http://graphical-thoughts.blogspot.com/ oraz Zosi, która lekko truła o ten rozdział :)


Zapraszam!

-Hermiona….-mówił Draco. - Hermiona…. HERMIONA!    -dziewczyna otworzyła oczy i rozejrzała się. Była w Hogwarcie. Czyli spotkanie przed nią. Spojrzała na zegarek. 23.55. O nie…
-Draco! Muszę się dostać do Toma. Teraz. To pilne..-mówiła szybko. Poderwała się z miejsca i ruszyła w stronę szafy. Jej ruchy były lekko nerwowe, ale starała się opanować. Draco położył dłonie na jej ramiona i popatrzył w oczy. Dziewczyna zamknęła oczy i wsłuchała się w swój i jego oddech. Całkowicie inaczej. Jej wdech, jego wydech, jej wydech, jego wdech. W tej chwili otworzyła oczy i zmierzyła go wzrokiem.
Był bardzo wysoki. A przynajmniej w porównaniu do niej. Włosy miał w nieładzie po spaniu, ale one tylko dodawały mu uroku. Koszulka była trochę pognieciona, ale doskonale podkreślała szerokie barki, umięśniony tors i wąskie biodra. Był przystojny, ale o tym wiedziały wszystkie dziewczyny w szkole oraz szanujące się arystokratki, które chcą złapać tego arystokratę w siodła swoje albo córek. Chłopak wydawał się nie zauważyć tych szybkich oględzin, bo zaczął mówić.
-Nie pójdziesz tam sama. Nie ma mowy.
-Ale…
-Hermiona!-mówił opanowanym głosem, ale w oczach pojawiały się lekkie przebłyski strachu.
-Dobra.-zrezygnowała.-Chodźmy.-wyciągnęła kurtkę i szybko ją narzuciła. Szybkim krokiem poszli w stronę drzwi.

***

Dziewczyna stanęła przed drzwiami budynku i lekko się zawahała. Draco widząc to delikatnie chwycił ją za rękę, co dodało Hermionie otuchy.
-Nie denerwuj się. Jestem z Tobą. Rób tak, jakby kłótni między Tobą a Czarnym Panem nie było.- nabierając coraz więcej pewności, dzięki słowom przyjaciela, Hermina bez pukania otworzyła drzwi i zdecydowanym, ale cichym krokiem podążyła w stronę schodów. Skręciła w odpowiedni korytarz i weszła do gabinetu. Trochę się zdziwiła i lekko zaniepokoiła, ponieważ pomieszczenie było puste.
Z lekką niepewnością zawróciła i ruszyła w stronę sypialni. Słyszała cichy tupot stóp koło siebie. Zacisnęła rękę na dłoni chłopaka i stanęła przed wejściem. Nie zważając na to, że przecież są pokłóceni weszła do środka.
-Draco..-wyszeptała, a chłopak popatrzył na nią pytająco.-Mógłbyś zostać przed drzwiami? I… poczekać na mnie? -zagryzła lekko wargę, jakby nie wiedziała, czy może zadać to pytanie. Pokiwał głową. Jak mógłby ją zostawić? Przecież ona jest taka… bezbronna. Chociaż nie. Ona nie jest bezbronna. Potrafi pokazać pazurki. Raczej jest niewinna. Taka czysta. Hermina zniknęła za drzwiami, a on usiadł na ziemi nie patrząc na wszelkie zasady savoir vivre. Myślał o niej. O jej włosach, które żyją własnym życiem, choć teraz trochę spokojniej. O oczach, które ukazują wszystkie emocje jakie kryją się u dziewczynie. O  ich pięknej barwie, głębi. O jej uśmiechu, który posyła do każdego, a którego on tak bardzo chciał się pozbyć w ciągu ostatnich sześciu lat. A teraz… żałował tego jak niczego innego. Zacisnął pięści i popatrzył przed siebie z zaciętym wyrazem twarzy. Już nigdy tego nie zrobi. Nigdy nie wywoła jej łez. Nigdy nie zmyje jej tego słodkiego uśmiechu z twarzy. I nikt. Nigdy. Nie skrzywdzi jej. Nie kiedy on, Draco Malfoy, ze wszystkich sił będzie starał się o jej szczęście.
I taki bonus.
On chce być częścią jej szczęścia.
I będzie.
Bo jest Malfoy’em.
A Malfoy’owie zawsze dostają to, czego chcą.



22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Takie króciutkie :/
      Mam nadzieję, że szybko napiszesz dalej :D Spotkanie Toma i Miony... Nie mogę się doczekać!
      A tak w ogóle, to zapraszam do mnie: dramione-serce-nie-sluga.blogspot.com

      Dannie

      PS: wiesz, że mam Cię w obserwowanych? ;)

      Usuń
  2. No... Dawaj tu ten rozdział 15 ! Ja chcę konfrontację z Tomem !
    Rozdział cudowny, ale to już wiesz :D
    Pozdrawiam,
    Twoja,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrau, wreszcie coś skrobnęłaś! :D Dziękuję za dedykację (: szkoda, że krótkie, ale że to była druga część... wybaczam! z 15 Cię przypilnuję, żeby była dłuższa i w CAŁOŚCI (: Fajnie, że wzięłaś niektóre moje uwagi pod uwagę <3 (uah, jak to brzmi :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie <3 czemu takie krótkie ;c
    Zapraszam do mnie i czekam na więcej :3
    - http://bring-me-to-life-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe ^^
    Irytku drogi pisz dłuższe rozdziały ^^
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału
    Pozdrawiam Aniołek ;*

    http://od-nienawisci-do-milosci-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, pisz dłuższe rozdziały, bo nie umiem się doczekać tego co jest dalej :)
    Pozdrawiam i weny życzę.

    Zapraszam też do mnie, dziś dodałam drugą część miniaturki Perfumy: http://nie-oceniaj-po-pozorach-dramione.blogspot.com/2014/05/perfumy-czii.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie! Tylko krótko... :/
    Druga część rozdziału spodobała mi siębardzo. Takie rozmyślania Dracona... ♥
    Czekam na coś dłuższego i zapraszam na swojego bloga: http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    always

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu... czasami zastanawiam się czy zabić cie za długość rozdziału, czy raczej skakać ze szczęścia, że w ogóle on jest. Dawno już nie czytałam żadnego Dramione... dlatego nie obraź się, ale było słooooooodziuteńko, przynajmniej dla mojego dziwnego serduszka, które bije tam sobie własnym rytmem xD I masz racje, Malfoyowie zawsze dostają to czego chcą, więc bądź miła i zrób mi prezent na święta ... i niech Draco będzie z Hermioną. Proszę :*** (i teraz to oto musisz sobie wyobrazić, jak Magda robi wieeelkie oczy Sherek'a <3 ) :P Za długość rozdziału i tak prędzej czy później ci się dostanie, więc wiesz... bój się twojej Toori :*
    Mam nadzieję, że części 3 tego rozdziału nie będzie, a za to obdarujesz nas długim 15, na co liczę :* Życzę dużo weeny i wspaniałej niedzieli xD
    Twoja Bliźniaczka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww *w* Draco się rozkręca, herma poklocona z Tomem ciekawe jak się to skończy. Krótki rozdział ale za to ciekawy. Czekam na rozwój związku miedzy Hermioną a Draco. Kocik nie będę przedłużać wiec życzę weny i pozdrawiam Nemi :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie! <3 . Cudeńko jak zwykle! :* Dracooo, tak! :3 . Pisz dalej, nie mogę się doczekać! Weny!
    Enid44

    OdpowiedzUsuń
  11. Za krótkie!!! Malfoy ma taki być czyli stanowczy. No i pozatym rozdział super. Długi wyczekiwany, ale jest. A sprubój jeszcze raz piszaś taki krótki rodział w tak długi okres, to nieżyjesz. :D :P
    Zosia:3

    OdpowiedzUsuń
  12. nierozumiem. czyli w rozdzale 14,1 była jedna z możliwości ( co by sie stało gdyby nie poszła do ridla) , a ten rozdzał cofa sie do rozdzału 13 i pokazuje jak naprawde sie stało? czyli jej sie to przyśniło?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Króciutkie aczkolwiek bardzo przyjemnie się czyta. :) Słodko, milo, gładko i przyjemnie, tak na odprężenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. zbieraj dupe i coś napisz!!! dziewczyno nie możesz tego tak zakończyć, musisz tą historię do końca doprowadzić!!! Rozumiemy się??!! jak brak ci motywacji to napisz, ja ci ją znajdę!

    kontakt:
    fb- Emilka Hakman
    mail- emciaemili@gmail.con

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko nie kończ z pisaniem! Pod żadnym pozorem! Kocham twój blog! Jest świetny :))) Jakby co to mogę dać ci kilka pomysłów :) Moja głowa jest ich pełna XD Będę wpadać często i sprawdzać czy napisałaś, ale mam nadzieję, że niedługo pojawi się następny rozdział :)
    ~Slytherin Princess

    http://dramione-milosc-bez-granic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile mamy czekac na nowy rozdział, co, co? ;p A tak serio to tęsknię za nimi *chlip, chlip* :'( Szybko nowy, bo muszę znac koniec tej historii, no heloł! :D
    Pozdrawiaaam :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć i czołem!
    Postanowiłam się zabawić ( raz nie zawsze :D ) i nominuje Cię do czegoś tam :p.
    Mam nadzieję, że ten raz pobawisz się ze mną :p
    http://itistimeforchange.blox.pl/2014/07/Nominacja.html
    Pozdrawiam, Caathy.x1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, prosiłaś na moim blogu (Jestem Tylko Człowiekiem), żebym informowała Cię o nowych rozdziałach. Nie robię tego. Jeżeli chcesz być na bieżąco, zapisz się do Obserwatorów, których znajdziesz na dole strony :)

    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Na SPAM informowałam już o nowym rozdziale. Teraz o tobie... Już wcześniej czytałam twojego bloga, wczoraj zrobiłam to znowu z tymi nowymi rozdziałami... podoba mi się, choć czas tam im szybko leci ... ( pewnie moje zboczenie po czytaniu opasłych książek :P ). Mam nadzieje, że będę mogła czytać na bieżąco, ale choć obserwuję twój blog, nie zawsze mam czas czytać. Życzę weny i czekam na kolejny rozdział... Draco i Tom... Ja bym na to nie wpadła :DDD

    OdpowiedzUsuń