niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielkanoc~życzenia

Moi kochani czytelnicy! (jeśli jacyś jeszcze są)
Z okazji świat życzę wam dużo szczęścia,
Oczywiście weny, rodzinnej atmosfery,
Genialnego chłopaka i co najmniej dziesiątki bachorków (ach te dzieciaczki <3)
Spełnienia marzeń i wszystkiego,
Co sobie wyczucie *.~
Irytek

________________
Teraz ta mniej miła część....
Co do ROZDZIAŁU.
Nie wiem kiedy będzie.
Naprawdę.
ALE
W tym tygodniu chcę ruszyć dupę w troki
(najwyższy czas) i coś ogarnąć.
Ponadto mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest :)
Przepraszam..
Iryteek

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o życzenia to Tobie przede wszystkim radosnych świat :) Szczęścia, zdrowia , dużo słodkości, no i oczywiście miłości :)
    A co do rozdziału to ja będę czytać na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie! :*
    mokrego poniedziałku, wesołego jajka i bogatego zająca:*
    dużo weny i chęci do pisania :*

    Zou.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierz się do roboty, a nie, leniu jeden. Już powinnaś mieć dwa rozdziały, co najmniej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to chyba zawsze mam pecha ;)
    Właśnie znalazłam twojego bloga, a ostatni post był taaaaak dawno temu... ;/
    Ale czekam niecierpliwie. Mam nadzieję, że szybko się pojawi, bo bardzo mi się historia spodobała, chociaż - muszę to powiedzieć :) - czasami się zastanawiam jaki to parring xD
    Pisz szybko dalej :*

    Dannie High

    --------
    dramione-serce-nie-sluga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń