czwartek, 13 lutego 2014

KAWAŁEK Rozdział 14

To kawałeczek rozdziału 14.
Już długo nie dodałam nic i mam nadzieję, że mi to przebaczycie!
Dedykacja dla Nemi  :)


Riddle Manor.
Wejdź po schodach.
Skręć i idź mrocznym korytarzem, aż nie dojdziesz do wielkich, ciemnych drzwi.
Otwórz je.
Co widzisz?
Nie wiesz? To ci powiem.
Widzisz dorosłego człowieka, który z ironicznym uśmiechem szykuje się na podróż.
Gdzie?
Oczywiście do Hogwartu.
Jak myślisz? Po co?
Pomyśl... 
Na spotkanie!

*** 

Wstał jak zwykle o świcie. Po przygotowaniusię i zjedzeniu wczesnego śniadania poszedł do swojego gabinetu, by tam przemyśleć swój plan działania na dzisiejszy dzień.
Wiedzaiał, że chce porozmawiać z Hermioną.  Tylko jak to zrobić.. Oczywiście jako Lord Voldemort nie chciał tego zrobic cicho i bez świadków. Miał zamiar wszcząć raban na cały Hogwart!Tylko jak tego dokonać bez robienia problemów pannie Snape?

*** 

-O Matko...-powiedziała. A drzwi gwałtownie otworzyły się i gość wszedł.
-No właśnie...-powiedział przybyły. Był to wysoki mężczyzna wyglądający na nie mniej niż 25 lat.- Oczyywiście nie miałaś ochoty przyjść do mnie wczoraj?- zapytał przy wszystkich uczniach jak i nauczycielach.
-Przecież nie musiałam!-odezwał się w niej gniew na zarzuty, które między wierszami przedstawił jej Rddle.- A poza tym co ty tu robisz?!
-Przyszedłem do ciebie, a jak inaczej? Coś ode mnie chcesz, a potem nie zjawaiasz się na umówione spotkanie. Czyżby coś cię zatrzymało?-pytanie było a bardzo, ale to bradzo dużą dawką ironii, przez co Hermiona powoli traciła nad sobą panowanie. Pomimo lekcji z Tomem zaczęła lekko drżeć a w oczach pojawiły się pierwsze niebezpieczne błyski ognia. Wszyscy patrzyli na nią ze strachem, zdziwieniem i ciekawością, a Tom kontunuował monolog niczego nie zauważąjąc.- Ja rozumiem, że jesteś bardzo pilną uczennicą w wielu, naprawdę wielu sprawach, ale myślę, że jesteś w stanie odłożyć trochę czasu dla mnie, prawda? –Hermiona straciła panowanie nad sobą i nad swoim ciałem, które teraz paliło sie żywym ogniem. Dokładnie tak samo jak podczas pierwszej wizyty w Riddle Manor. Dopiero w tym momencie Tom przestał mówić i popatrzył na dziewczynę. Lekko zdziwił go ten widok, bo przecież ćwiczył z nią opanowanie, więc nie spodziewał się takiej reakcji. Wyjął różdżkę, ale zanim rzucił zaklęcie Hermiona wyciągnęła swój magiczny patyk i zaatakowała pierwsza.
-Drętwota!- Tom mimo, że się tego nie spodziewał wyczarował tarczę i rzucił w nią zaklęcie.
Zaczął się naprawdę zażarty pojedynek. Po całej Wielkiej Sali latały kolorowe zaklęcia. W końcu czarodzieje, zmęczeni, przestali miotać w siebie urokami.
-A może byś się opanowała? Znowu płoniesz.-dopiero teraz zdała sobię sprawę, co się wydarzyło.

Straciła panowanie. W Wielkiej Sali. W obecności uczniów. I nauczucieli. I.. cholera.


Spojrzała na twarze swoich przyjaciół i brata.  Wyrażały ciekawość i zdenerwowania. Brakowałao strachu. Ulzyło jej. Nie zniosła by, gdyby się jej bali. To był by koszmar. Coś nie do zniesienia. Zobaczyła, że Draco wstał i idzie w jej stronę. 

18 komentarzy:

  1. Awww <3 Cudo <3 Dzięki za info <3
    Pozdro,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ! Świetne, cudowne! Widzisz, jednak jesteśmy bliźniaczkami : Jesteś genialna, a ja jestem twoim prywatnym geniuszem :* Kurcze, szkoda, że takie krótkie... chciałabym już więcej !
    Aaaa... no i świetny szablon... i kto ci pomógł? no kto kochana? :)
    Taki tajemniczy, wciągający i wgl... gdzie zamawiałaś? ^^
    Ahh... co do samej jeszcze treści.. początek mnie powala. Jest GENIALNY :* Połączenie tajemniczości i odrobiny śmiechu :3
    Cudo <3
    Twoja Bliźniaczka, V :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba Cię nie lubię!!! jak zwykle musisz mnie tak torturować i kończyć w takich momentach ??!! A jesli u Ciebie szybko to znaczy 3 miesiące a dokładnie 84 dni! TAK LICZYŁAM! To teraz będę pisać bys dodała w rekordowym szybkim tempie! xD .... Więc dodaj w rekordowym szybkim tempie kontynuacje, chyba, że dasz się na mówić... xD No nie ma co tu duzo pisać skoro notka taka krótka, ale trzeba przyznać, że niezłe zamieszanie, jestem ciekawa co zrobi Draco i jak to się nadel potoczy! Czekałam, czekam i będę czekać dalej..... (bo cóż innego mi juz pozostało....?)

    Twoja ukochana, najwspanialsza, męczoca
    Caroline Cross ;*

    PS. Tak wiem jestem męczoca xD
    <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa zapomniałabym! Fajnie, że się posłuchałaś mojej rady! Ten szablon jest cuuuudowny! ^^ ale radziałabym Ci pisać z boku nie tak na środku ( przynajmniej mi się tak wydaje ;) ) ^^

    Tak to znowu ja :p
    Caroline Cross ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy szablon? Boski moim zdaniem <3
    czekam na cały rozdział i zapraszam do mnie :*
    http://hermionariddle-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ale dlaczego taki koniec -__-'
    Arigato za dedyk ;33 *Nemi nie wie co pisać* myślałam, ze ten 'kawałek' będzie dłuższy xD poprawił Ci się styl pisania, bardzo mi się podoba, śliczny szablon *w* czekam na ciąg dalszy, mam nadzieje, ze będzie szybciej ;33 pozdrawiam i życzę dużo Weny!!!!!!!!! Nemi Phantomhive =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohajo xD
    Fajnie się zapowiada, ale ja chcę cały rozdział :c Pośpiesz się, no!
    Pozdrawiam
    always

    OdpowiedzUsuń
  8. SUUUPER!
    Wiesz ostatnio znalazłam ciekawego bloga.
    http://bill-hermionanott.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szablon *-* I wogóle co to miało być takie krótkie?! Obrażam się! Musisz teraz odpracować, jak mogło cię tyle nie być :c

    NN

    OdpowiedzUsuń
  10. KRÓTKO!!! GRR...
    Fajny szablon ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Młoda! Zróbże coś z tym x) Ja chcę więcej Tom'a i obie o tym wiemy. Podoba mi się, ale jestem w szkole więc nie będę się rozpisywać.
    Kelly.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótkie troche. Ale lepsze to niż nic ;)
    Riddle w szkole, fajnie wymyśliłaś.
    Czekam na dalsze rozdziały. Dużo Weny.
    Pozdrawiam Aniołek ;)

    zapraszam również do mnie. Wkrótce nowy rozdział ;)

    http://od-nienawisci-do-milosci-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mi to zajęło nie ukrywam, ale cieszę się, że wreszcie udało mi się za to zabrać :) Opowiadanie jest naprawdę cudowne i nie przewidywalne. Mam nadzieję, że szybko pojawi się nowa notka :)
    Pozdrawiam i życzę weny c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie! Bardzo mi się podoba, oby tak dalej. czekam z niecierpliwością.:*
    Pozdrawiam, Enid44

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! :D Widzę, że lubisz Voldka tak jak ja z koleżanką( jak są pd z polskiego jako opowiadanie to piszemy że go spotykamy xDDDDDDDDDD) ! Bardzo mi się podoba! Jest 0:18 a ja czytam świetnego bloga :D
    Pozdrawiam
    Lusia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo :* i zapraszam do mnie http://po-prostu-ty-i-ja.blogspot.com/

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, hej wybacz za spam, ale może zerkniesz? :P http://nie-ma-czegos-takiego-jak-dobro-i-zlo.blogspot.com/
    Harry dowiaduje się że Wybraniec nie jest jeden. Razem z drugim wybrańcem uczą się aby pokonać Czarnego Pana i uratować magiczny świat. Dowiaduje się też, że jest Człowiekiem Przeznaczenia co nie jest takie normalne, ale dopiero wkrótce dowie się co oznacza nim być...

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozumiem, że blog porzuciłaś. Mimo wszystko racz odpowiedzieć na pytania pod rozdziałem nr 2.

    OdpowiedzUsuń