środa, 7 sierpnia 2013

Miniaturka "Ideał" cz.2



 Eh.. miesiąc. Tyle od dodania ostatniego posta. Przepraszam. To nie jest rozdział, ale.. chyba wam się spodoba :) proszę was o szczere opinie dobrze? 
A teraz... dedykacje. Jedna jest dla Alex. Druga dla Moniki. Trzecia dla Potteromaniaczki.
No to... proszę:

EDIT: usunęłam jedną nominację ;)
      I... naprawdę nie dodam tego 'Draco' na końcu :) No cóż... Myślę, że skoro tak napisałam to tak zostawię ;)

"Ideał"

-Myślałam, że pójdziesz ze mną na imprezę, ale w tej sytuacji…-jej prośba spadła mi prosto z nieba. Nie miałam co ze sobą zrobić. Nic tylko JEGO oczy!
-Chętnie  z Tobą pójdę, Ginny. Gdzie i o której?
-Ten nowy klub? O…20?
-Może być. Ale zaraz mam kolejnych pacjentów. Pa Ginny.
-Cześć.-widziałam jak sylwetka mojej przyjaciółki kieruje się w stronę drzwi, otwiera je i przechodzi przez próg.


*** (zmiana narracji)




Dokładnie o 20 przyszła pod klub, a Hermiony jeszcze nie było. Poczekała jeszcze parę minut i już miała się odwrócić kiedy w oddali zauważyła swoją przyjaciółkę.
-Hermiono, przecież ty się NIGDY nie spóźniasz!-dopiero teraz zobaczyła jak wygląda jej towarzyszka. – Co ty masz na sobie?!
-To, Ginny, jestem nowa ja!-dziewczyna była ubrana w czarną sukienkę i szpilki. Jej włosy były przeprószone blond pasemkami.-To chodźmy się zabawić!


***(Kolejna zmiana narracji)


Obudziłam się w jakimś pokoju z bólem głowy. Naprawdę silnym bólem. Gdzie byłam? Nie miałam pojęcia. Po chwili poczułam koło siebie ruch. Przez chwilę próbowałam wymyślić kto by to mógł być. Chłopaka już nie miałam. Psa ani kota też nie.  Otworzyłam oko. Kolor sufitu się nie zgadzał, więc szybko usiadłam na łóżku. Po mojej prawej leżał blondyn. Wiedziałam kto to. I mimo, że nasze stosunki były dobre i… to po prostu nie powinno się wydarzyć! Wstałam na tyle delikatnie, żeby go ni obudzić. Zaczęłam się ubierać patrząc na jego sylwetkę.  Włosy były uroczo roztrzepane, a reszta była szczelnie przykryta przez kołdrę. Po złożeniu ostatniej części garderoby podeszła do jedynych drzwi znajdujących się w pokoju. Delikatni nacisnęłam  klamkę i uchyliłam drzwi. Już miałam przekroczyć próg, gdy usłyszałam za sobą JEGO głos.

-Jestem Twój.  Nie patrzę na żadną inną. W momencie, kiedy wyglądasz okropnie, najgorzej jak tylko się da, chociaż wiem, że tak nie jest nigdy i tak widzę w Tobie tą najpiękniejszą.
Jestem moim światłem w tunelu. Jesteś moim drogowskazem do szczęścia. Jesteś moją przystanią w wielkim ocenie życia. Będę twoim ideałem mężczyzny. Będę cię kochał i wielbił na każdym kroku. Zostań ze mną.-odwróciłam się powoli. Wiedziałam jaką decyzję podejmę.

-Jesteś… jesteś moim ideałem.

20 komentarzy:

  1. Cudownie! Bardzoooooooooo mi się podoba! ;) Weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co z tego, że minął aż miesiąc od ostatniej notki, jak ty i tak świetnie piszesz!
    Oj tak, pięknie Ci to wyszło :D Słowa Draco szczególnie mi się tutaj spodobały :D
    Weny ty moja kochana bliźniaczko :*
    Victorie la Roulette

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa! Kelner, proszę chusteczki! :D hehe
    Rozpływam się! Masakra jakiee słooooodkie :(
    Resztę sama wiesz :D

    Alex^^♥

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jesteś… jesteś moim ideałem." I się poryczalam .... Bossssskie :D Co z tego ze miesiąc, ważne ze wrocilas,bo zaczęłam się juz martwic ;) Genialne :D Pozdrawiam,Lili :D
    ron-hermiona-draco-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "- Jesteś… jesteś moim ideałem.", żebym ja doczekała się swojego ideału... Czytałam to w skupieniu, lecz czegoś mi zabrakło. Nie oto chodzi że jestem rozczarowana. Nie umiem tego określić, może dlatego że za krótkie. Przepraszam, że taka wystawiam opinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa naprawdę świetnie ci wyszła miniaturka ♥
    troszkę krótka i szybka akcja, ale ja nigdy nie pogardzę twoim pisaniem :P
    a ta przemowa Draco i jego słówa, kurde zakochałam siew nich...
    "Jesteś moim drogowskazem do szczęścia. Jesteś moją przystanią w wielkim ocenie życia." - to jest po prostu boskie ♥ mega, fantastyczne, wspaniałe, cudowne tak jak cała miniaturka ^^
    czekam na więcej i mam nadzieję, że napiszesz dla nas w miarę szybko, bo ohhh no cóż chcę coś jeszcze twojego przeczytać,oraz znać zakończenie historii :)
    pozdrawiam ;*** she-and-he-together-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dedykację. Cudowna miniaturka. Czekam na następną notkę. Pozdrawiam i życzę weny. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu ideał :)


    -------
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo... KOcham, kocham, kocham <3 /Z

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie się czyta. ;) Jedyne, co mi przeszkadzało, to brak imienia "Draco" w ostatnim akapicie. Oprócz tego naprawdę dobrze napisana miniaturka. ^^

    Pozdrawiam,
    Vilene

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej kochana :) jest cudowne :) Malfoy ideałem... Taaaak. :) wszystko układa się w całość. Nic tylko bić brawa :D
    czekalam-na-ciebie-cale-swoje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopatrzyłam się kilku literówek kochana... ale każdemu się zdarzają :)Podoba mi się, chociaż tutaj pasowałoby Draco na końcu "-Jesteś… jesteś moim ideałem." :p zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokonczylas ;* Jej! ♥ Kocham no! Swietnie ci wychodza te miniaturki! Ta bardzo mi sie podoba. Malfoy ideal... hm... ja mam VOLDEMORTA!♥♥♥♥ Kocham go xd Tak, Draco jest Twoj! ;*
    Ach, jesli dalej czytasz mojego bloga, to zapraszam, bo kontynuje pod innym mailem i adresem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. http://tylko-to-i-milosc.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    Został nominowany ten blog... szczególy u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. o, nareszcie trafiłam na twoje notki!
    ciekawe są :) Bardzo.
    pozdrawiam!

    dramione-sztuka-malzenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To takie...no...ehhh....wiesz..... P I Ę K N E *___* ♥

    Alvin :*

    OdpowiedzUsuń